Zwroty i reklamacje

 

Masz 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży od dnia zakupu.

Odeślij zwracane produkty na adres:

AGREST Sp. z o.o.

ul. Czeska 9

20-424 Lublin 

Z dopiskiem ZWROT

 

Do paczki dołącz także formularz zwrotu towaru dostępny tutaj.

Dzięki niemu będziemy w stanie procesować Twój zwrot jeszcze szybciej.

Po poprawnym przyjęciu przez nas zwracanego towaru otrzymasz zwrot środków na wybrany wcześniej środek płatniczy np. kartę płatniczą

Jeżeli zwrot na wybrany wcześniej instrument płatniczy będzie niemożliwy - zwrócimy wtedy środki na wybrany przez Ciebie rachunek płatniczy.

 

Bardzo nam przykro, że zawiedliśmy Twoje oczekiwania. Pozwól, że spróbujemy je naprawić naszą szybką drogą reklamacyjną. 

Opisz problem, miejsce i czas wystąpienia w formularzu reklamacyjnym - po przyjrzeniu się sprawie zdecydujemy o najlepszym sposobie rozwiązania problemu.

Ustawowy czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni - my zaś odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe. Niektóre sprawy bywają trudniejsze do rozwiązania, poprosimy Cię wtedy o jeszcze chwile cierpliwości.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl